» » مرکز و شمال ایران، پرعکس ترین مناطق ...

 

مرکز و شمال ایران، پرعکس ترین مناطق ...

نویسنده: Administrator | تاریخ: 28 بهمن 1393 | بازدیدها: 1254

0
در تکمیل بخش های مختلف سایت پرنده نگری در ایران، یکی از بخشهایی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است بخش نمایش نقشه های ماهواره برای پراکندگی پرندگان است.
آنچه تا کنون از این بخش مشاهده می شود بسیار جالب و کارآمد به نظر می رسد. هرچند که این بخش از سایت همچنان در حال تکمیل است و به زودی برای استفاده اعضای سایت آماده می گردد، ولی برای معرفی این بخش به بررسی چند تصویر از این امکان سایت می پردازیم:
با بررسی تصاویر ثبت شده در سایت می توان دو منطقه را به عنوان پرعکس ترین مناطق ایران در طی این مدت معرفی کرد.
 
شمال ایران که به طور چشمگیری از تراکم بیشتری نسبت به بخش های دیگر برخوردار است. هرچند که این تراکم در وسعت بزرگ جغرافیایی صورت گرفته و به لحاظ بررسی یک منطقه تا این لحظه خیلی کارآمد نیست ولی به هرحال پرتراکم ترین بخش در طی این مدت بوده است.
 
 
 
 
 
 
مرکز ایران و به طور خاص حاشیه زاینده رود، آنچه از این تصویر به دست می آید معرفی زاینده رود به عنوان یک اکوسیستم فعال و ارزشمند است.
همانطور که در تصویر زیر دیده می شود حاشیه زاینده رود در طول مسیر یک منطقه فعال اکوسیستمیک بوده و با گذر زمان و تکمیل اطلاعات در این سایت می توان به اطلاعات مشابهی برای بیشتر مناطق ایران دست یافت. این اطلاعات در آینده بسیار ارزشمند خواهد بود و در بخش های مختلف زیست محیطی قابل استفاده است.
 
 


این بخش از سایت که همچنان توسط گروه انفورماتیک در حال تکمیل است ،آیتم های بسیار متنوع و کارآمدی را جزو اهداف خود دارد. بخشهایی برای بررسی یک منطقه در یک فصل مورد نظر، بررسی برای یک گونه خاص ، بررسی مهاجرت ها، گونه های رکورد شده در یک منطقه و ...
 
 
 
امید است با گسترش هرچه بیشتر تکمیل اطلاعات سایت توسط اعضا و معرفی و شناخته شدن سایت از طرف دیگر علاقه مندان به زودی شاهد بخش های بهتری در سایت باشیم.
 
کلیه علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ایمیل info@iranbirdwatching.com در تماس باشند.
همچنین جهت اطلاعات بیشتر بخش های زیر را مطالعه نمایید:
 
 
 
 

موضوعات: سایر (Others)

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
 
logo-samandehi